Heeft u een vraag over uw Mio Cyclo toetsel en is uw fietscomputer defect, dan kunt u terecht bij het Mio Call Center.

 

Met uw technische vragen over Mio Cyclo producten kunt u terecht bij het Mio Call Center. Dit is de helpdesk afdeling van Mio waar u terecht kunt voor support.

  • Vanuit Nederland: +31 (0) 20 794 6978 (lokale kosten)
    Maandag~Donderdag
    9:00~13:00
    14:00~17.00
    Vrijdag
    9:00~13:00
  • Vanuit Belgie: +32 (0) 787 99 588 (lokale kosten)
    Maandag~Donderdag
    9:00~13:00
    14:00~17.00
    Vrijdag
    9:00~13:00
    9 588

 

Het Mio Call Center helpt onder andere met:

  • Technische bijstand (werkwijze Mio, software problemen, touchscreen en geheugen etc)
  • Vragen over reparatiestatus
  • Het registereren van RMA’s (= reparaties) voor klanten

 

Reperatie service Mio Cyclo, Comserve

Mio heeft met Comserve een eigen reparatiecentrum in Nederland. Zij zijn niet beschikbaar voor telefonische service van Mio producten. Deze organisatie verzorgt de ophaling van toestellen, ze repareren de navigatie apparaten na ontvangst en bezorgen ze vervolgens terug bij de klant.

Is uw Mio Cyclo defect, dan kunt u deze  aanbieden bij
http://www.comserve-nl.com/LogService/LogService

Het is raadzaam om eerst het Mio Call Center te bellen. Zij hebben veel ervaring en kunnen goed beoordelen wat u het beste kunt doen.